Pagina's

zondag 22 juli 2012

Tijd om te bloggen!

Oeps, het is vakantie en ik heb mijn blog echt helemaal links laten liggen. *Schaam, schaam*. Na mijn drukke eindweek op school, ben ik meteen op vakantie gegaan naar Calafell in Spanje. Heerlijk een weekje in de zon aan zee, HE-LE-MAAL niks doen.


Maar ondertussen ben ik alweer een weekje terug, en wil ik mijn blog weer eens gaan oppakken (en het lurken op andere blogs achterwege laten. Actief comments achter laten is mijn nieuwe doel.)

Verder heb ik niet helemaal stil gezeten hoor, ik ben momenteel bezig met een eigen domeinnaam en Wordpress site. Helaas loopt dat allemaal nog niet zo snel, omdat diegene die mij helpt 4 weken op vakantie is. Geduld en afwachten maar.

Voor nu een paar vakantie kiekjes.

Samen met mijn moeder.
Sitges
Met mijn jongste zusje. Wat een knapperd he!
Geen wolkje aan de lucht. Heet!!
Souvenirtje van een Spaans opa en oma'tje gekregen.
Spaanse zee.

Hebben jullie al vakantiefoto's op jullie blog staan? Laat je link achter in de comments. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...