Pagina's

zondag 1 juli 2012

Summer feelings!


Het weer begint er eindelijk een beetje op te lijken. De laatste tentamens, afrondingen en eindgesprekken zijn in zicht. Nog één weekje school en dan mag ik net zoals de rest van Nederland op mijn Facebook roepen dat ik dan EIN-DE-LIJK vakantie heb! 

Donderdag heb ik mijn laatste eindpresentatie en meteen mijn eindgesprek op school. Fingers crossed dat ik dit jaar gehaald heb, en dan mag ik vrijdagochtend al meteen de bus instappen naar Spanje. Ja, de bus! Reken maar uit hoe lang ik in de bus moet zitten als de reis totaal 1.495 kilometer is. 

Daarom ben ik nu druk bezig met muziek downloaden om mij zo min mogelijk te hoeven vervelen. Graag hoor ik in de comments naar welke muziek jullie luisteren. Zo kan ik mijn lijstje mooi aanvullen.

Naar welke muziek luister jij op dit moment en ga je nog op vakantie?

6 opmerkingen:

  1. Oew zo lang in een bus! Dat herken ik! Ik was laatst naar Italië gegaan met de bus! Zo'n 22 uur lang zonder slaap en daarna gelijk door naar Venetië! Hoop dat je zult kunnen slapen in die bus <3! Veel plezier in Spanje in ieder geval <3!

    En muziek uhh de laatste tijd luister ik : Akcent - All Alone, Armin Van Buuren - Suddenly Summer, Sum41- Still Waiting. Maar voor zomer muziek kom ik altijd met dingen als Summerjam - The Underdog Project, Sunclub- Boom Boom, YvesLarock- Rise Up enz. =P. Ik had ooit een top 10 zomerhits gemaakt op mijn blog. Misschien als je via de zoekbalk "music" intikt vind je die lijst zo en heb je daar wat aan ^^! Veel succes met je muzieklijstje in ieder geval =]!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk hè de zomer ! ik ga naar griekeland ook erg leuk <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier! Mijn muziek van dit moment: Maroon 5 payphone, Babysitters Circus- Everything's gonna Be Alright, Will And The People- Lion In The Morning Sun, Summer paradise- Simple Plan, Fun- we are young, Emeli Sande- Next to me, Bruno Mars- Liqour store blues, Foster the people- pumped up kicks, The naked and Famous- Serenade, the beatles Here comes the sun, Hot chelle rea- I Like It Like That. Ik hoop dat je er iets mee kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes nog deze laatste week en alvast heel veel plezier op vakantie! Mijn favoriete nummers zijn al genoemd :-). Nogmaals veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow, wat hebben jullie mij veel nummers gegeven! Ideaal ik ga ze nu allemaal downloaden. Super bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zomerlied van het jaar !! gustavo lima - Tchê tcherere tchê tchê

    heel veel plezier !!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...