Pagina's

maandag 11 juni 2012

Relax!


Afgelopen zondag wilde ik ultiem genieten van mijn vrije dag. Heerlijk op de bank suffen met een achtergrondmuziekje. En hoe heerlijk is dit nummer! Alleen het geluid van regen horen. Nooit geweten dat het zo ontspannend kan zijn.

Kussens op de bank, ogen dicht en je krijgt het gevoel dat je buiten bent. Regen doet mij altijd denken aan de momenten dat ik klein was en uren naar buiten kon kijken. Hoe de druppels op de stenen terecht kwamen, en wat voor een heerlijk geluid het maakte tegen de ramen. Buiten leek het dan net een andere wereld, terwijl het binnen zo lekker warm en droog was.

Ik ga hier zeker vaker naar luisteren. Misschien ook een tip voor de mensen die lastig in slaap kunnen komen. Zet je laptop naast je bed, en binnen no-time waan jij jezelf in een andere wereld. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...